Ігри для дітей

Логічні вправи
Цікаві логічні загадки для дітей
Сторож
У новій булці,
Біля воріт,
Гайка
Двір наш
Стереже.
- Гав! Гав! Гав!
І злісний бор
Не зайде
Тепер
В наш двір.
(Не в булці, а в будці. Не гайка, а лайка. Не бор, а злодій)

За двором
За двором у тітки Рози
Кіт муркоче у берези,
А варан і п'ять овець
Щипають лободу і чебрець.
(Не кіт, а кіт. Не варан, а баран)
Помічник
Гліб на кухні витер стіл,
Вимила чашки, вимив кол.
- Ой, який ти молодець! -
Малюкові сказав батько.
(Не кількість, а підлогу)
Ремонт
У дворі Альоша з Петриком
Крутять майки на мопеді.
Як виправлять свій мопед,
Так помчать метру слідом.
(Не майки, а гайки.
Не метру, а вітром вслід)
Образа
- Чому,-
Сказав кіт Тишко,-
Втекла в нірку
Пампушка?
Ну та гаразд.
Вибачаюся!
Я так більше
Не граюся!
(Не пампушка, а мишка)
Здоба
Випікає
З руки
Пекар слойки,
Кренделі.
Їх хлопці
Все підряд
З задоволенням
Їдять
І ростуть,
На радість мам,
Не по днях,
А по годинах.
(Не з руки, а з борошна)
Опівдні
Коля опівдні за селом
Ловить метеликів бачком.
А під кроною краба Тит
В холодку на травичці спить.
(Не бачком, а сачком.
Не краба, а граба)
На галявині
На галявині зуб росте -
Пишна Крона вразлет.
Він, зелений, у літню спеку,
День подарує нам з тобою.
(Не зуб, а дуб. Не день, а тінь)
У дворі
Ходить по двору баран.
Рохкає у калюжі чабан.
А у вати, на призьбі,
Тихо спить кошеня маленьке.
(Не чабан, а кабан.
Не у вати, а біля хати)
Косец
За три ранку
Дід Сысой
Весь Луг
Викосив
Росою.
(Не росою, а косою)
Зіткнення
Лобами
Стукнулися
Хлопчаки,
І на лобах
Скочили
Фішки.
(Не фішки, а шишки)
В пічних трубах
Що там у трубах за затишок,
А ось палиці гнізда в'ють.
Не заважають навіть птахам
Запах диму, пластівці сажі.
(Не палиці, а галки)
Насолода
Скаже кожен,
Не збреше -
І запашний,
І солодкий
Лід.
(Не лід, а мед)
За селом
Навскоси Через луг
Молодий зростає пісок.
Він хоч і молодий,
А придивишся -
Грибний.
(Не пісок, а лісок)
Взимку
Зайчикові
Засніженій
Лютої зими
Часто харчуються
Деревною
Горою.
(Не горою, а корою)
Виноград
Вродив виноград -
Цвяхи соковиті висять.
Зріли-визріли і ось
Так і просяться до нас в рот.
(Не цвяхи, а грона)
Річковий мешканець
На нього, друже, поглянь -
Він має дві клішні
І живе в річці дивак
І зветься просто - мак.
(Не мак, а рак)
Під мостом
Широка і глибока
За селом тече річка.
А в тій річці,
Під мостом,
Солодко спить вусатий будинок.
(Не будинок, а сом)
Над пляжем
Над пляжем,
Де багато пісочку
І гальки,
Спокійно парять
Белокрылые
Лайки.
(Не лайки, а чайки)
Весна
Стали теплими дні.
Розпустилися дружно купини.
Знову до нас прийшла вона -
Довгоочікувана весна.
(Не купини, а нирки)
Опівдні
Таня на підлогу від обіду
Впустила брошку хліба.
Цю брошку, як змогла,
Мишка вмить підібрала.
(Не брошку, а крихту)
Велосипед
Я медалі покручу -
По стежці полечу.
Немає нічого приємнішого,-
Осідлати велосипед.
(Не медалі, а педалі)
На пасовищі
Пастушок, міцний хлопчина,
Зробив будочку з гілки.
Він пасе буреночек
І соловейком співає.
(Не будочку, а сопілочку)
Власність
Коля прут має свій.
Він хоч і невеликий,
Але дивіться,
День задньому
Піскарі грають у ньому.
(Не прут, а ставок)
Лось
Для вовка,
Найлютішого ворога,
У лося є
На лобі
Нога.

(Не нога, а роги)




Ігри для дітей
https://2.bp.blogspot.com/-ZPUiTQKAsrs/WLF27urIA2I/AAAAAAAAAPk/g6FH_lCgDvgatFpD9H74OPrYR-_L0CBvwCLcB/s320/0.jpg
Моя особливість
Усі гравці сідають по колу. Кожний по черзі називає себе по імені та додає слово, що відрізняє його 
від решти людей. Можна повідомити про свою індивідуальність 2-3 реченнями. Естафету гравці
передають питанням «А ти хто?» та торканням.
https://1.bp.blogspot.com/-IS-cn-U3gws/WLF6ItZhG8I/AAAAAAAAAQo/RWeCq53nRCYyh5RXJFt-Ft7J2vHc5CbPACLcB/s320/62984096_46682118_21312826_b7c2f247a664.gif
Розминка
Учасники вільно рухаються. Ведучий називає який-небудь колір або предмет. Усі повинні торкнутися
цього предмета, але не на собі, а на комусь іншому.
https://4.bp.blogspot.com/-IS-cn-U3gws/WLF6ItZhG8I/AAAAAAAAAQo/rLpsuLl_8Q0BTuMTGXIJj6GkQg20jv63ACEw/s320/62984096_46682118_21312826_b7c2f247a664.gif
Ми з тобою схожі...
https://2.bp.blogspot.com/-c_oY_Tm0uRI/WLF4v6b7IsI/AAAAAAAAAQQ/HejZgE1I-lMW6j-4QlDPY_Gpmqr-6f62QCEw/s320/i%2B%25284%2529.jpgУчасники утворюють два кола — внутрішнє та
зовнішнє, обличчям одне до одного. Кількість учасників в обидва колах однакова. Учасники зовнішнього
кола кажуть своїм партнерам напроти фразу, що починається зі слів: «Ми з тобою схожі тим, що...». 
Наприклад: «Живемо на одній планеті, навчаємося в одному класі» і т. ін. Учасники внутрішнього кола 
відповідають: «Ми з тобою відрізняємось тим, що...». Наприклад: «У нас різний колір очей, різна довжина
волосся» і т. ін. Потім за командою ведучого учасники внутрішнього кола пересуваються, змінюючи 
партнера (за годинниковою стрілкою). Процедура повторюється, поки кожний учасник внутрішнього кола 
не зустрінеться з кожним учасником зовнішнього кола.
https://4.bp.blogspot.com/-IS-cn-U3gws/WLF6ItZhG8I/AAAAAAAAAQo/rLpsuLl_8Q0BTuMTGXIJj6GkQg20jv63ACEw/s320/62984096_46682118_21312826_b7c2f247a664.gif
Побажання на сьогодні
https://4.bp.blogspot.com/-szq4DThul1M/WLF4wfElWRI/AAAAAAAAAQY/h556ydah71o97uGr1-Xf5QIhcmds8xVCQCEw/s320/drawing-children-girl-boy-animal-fun-tricks-maps-birds-bubbles-cubes.jpg
Вправу починають із того, що гравці щось бажають одне одному на сьогоднішній день. Побажання повинні
бути короткими, бажано однослівними. Один з учасників кидає м'яч тому, кому адресує побажання, і 
водночас вимовляє його. Той, кому кинули м'яч, у свою чергу, кидає його наступному учасникові і бажає 
йому щось на сьогодні. Необхідно уважно стежити, щоб м'яч опинився у всіх.
https://4.bp.blogspot.com/-IS-cn-U3gws/WLF6ItZhG8I/AAAAAAAAAQo/rLpsuLl_8Q0BTuMTGXIJj6GkQg20jv63ACEw/s320/62984096_46682118_21312826_b7c2f247a664.gif
https://2.bp.blogspot.com/-vpuvHCipT4c/WLF4wHtbX8I/AAAAAAAAAQU/PIDeoEHWVbMyd0fwKpOWycdtyjICm8S5gCEw/s200/i%2B%25285%2529.jpgЗнайти пару
Учасникам роздають смужки паперу, на яких написані назви тварин. Кожен мовчки повинен знайти свою
«пару» — таку саму тварину. Пари утворюють коло. Кожна пара показує свою тварину, решта повинна
відгадати, що це за тварина.
https://4.bp.blogspot.com/-IS-cn-U3gws/WLF6ItZhG8I/AAAAAAAAAQo/rLpsuLl_8Q0BTuMTGXIJj6GkQg20jv63ACEw/s320/62984096_46682118_21312826_b7c2f247a664.gif
Спробуй, дізнайся!
https://3.bp.blogspot.com/-qekDlDx24ms/WLF4FI2EXfI/AAAAAAAAAQA/WGK1roryv-MXKPOoaKF9MYKzbbJ2zsqmwCLcB/s200/77bf3727f5f9c74c4cc95b5d8738c64b.jpegОдин з учасників залишає кімнату. Ті, хто залишилися, у цей час 
обирають
когось, уважно його розглядають та запам'ятовують. Ведучий повертається і ставить запитання про
зовнішність обраної людини. Решта можуть відповідати тільки «Так» чи «Ні». Потім гру продовжують із
новим учасником.
https://4.bp.blogspot.com/-IS-cn-U3gws/WLF6ItZhG8I/AAAAAAAAAQo/rLpsuLl_8Q0BTuMTGXIJj6GkQg20jv63ACEw/s320/62984096_46682118_21312826_b7c2f247a664.gif
Коли надворі йде дощ: тихі ігри в групіМіста
Холодно-гаряче
Море хвилюється раз…
Камінь, ножиці, папір
Зіпсований телефон
Здогадайся – що це?
Гра у фанти
Ладушки
Плутанина
Їстівне-неїстівне
Так чи ні
Потрібно  називати міста, що починаються з тієї літери, на яку закінчується місто, назване останнім
гравцем. Якщо останній назване місто закінчується на Ь, И, то береться передостання літера.
Приклад: Анкара - Альбертвіль - Лондон - Миколаїв і т. д.
Гра майже нескінченна, тому що, по-перше, багато міст, по-друге, ніхто не записує вже названі і 
повторення через якийсь час можуть просто не помітити. Гра хороша в тривалих поїздках або під час 
довгого очікування . Розвиває не тільки кмітливість, але й знання географії, тому що паралельно можна
давати якісь короткі описи містах (в якій країні знаходиться, чим примітний і т. д.).
Грати можна в кімнаті. Один з учасників виходить за двері, а решта дітей ховають який-небудь предмет і
звуть ведучого. Його завдання - знайти цей предмет, а решта гравців повинні підказувати йому де
знаходиться цей предмет словами - «Холодно», «Гаряче», «Тепло», «Дуже гаряче». Як тільки ведучий 
наближається до предмета - треба говорити - «Тепліше», віддаляється - «Холодніше» .
Обирається ведучий. Він відвертається від інших і вимовляє віршик (поки він каже, всі гравці хаотично
рухаються).
Море хвилюється раз,
Море хвилюється два,
Море хвилюється три,
Морська фігура на місці замри!
Гравці завмирають, зображуючи "морські" фігури. Ведучий підходить до будь-якого гравця, доторкається
до нього рукою - гравець зображує, кого саме він показує. Завдання ведучого - відгадати, що це за
 фігура.
Якщо гравець зображує не схоже, він стає водою на наступний етап. Звичайно, іноді ведучий і сам 
спеціально "засуджує" якогось гравця, але тоді можна вирішити спірне питання колективно. Було ще 
ускладнення до правил: якщо який-небудь гравець ворушився чи сміявся під час "виступу" іншого, то 
він ставав водою.
Загадуються також: звірина фігура,  Пташина фігура, Клоун-фігура,  Робоча фігура, Божевільна фігура і 
 так далі, на що фантазії вистачить:)))
Гравців повинно бути двоє. Спочатку потрібно запам'ятати 3 знаки, які можна зобразити рукою.
Камінь - кулак,
Папір - розпрямити долоню,
Ножиці - виставити 2 пальці.
тепер грають вимовляють - «Камінь, ножиці, папір» і складають рукою якийсь знак, а потім з'ясовують, 
хто переміг.
Принцип такий:
Папір слабкіше ніж ножиці, бо вони її ріжуть;
Камінь слабкіше ніж папір, тому та його накриває;
ножиці слабкіше ніж камінь, бо він може їх розбити.
Обирається ведучий, інші діти сідають на лавочку. Ведучий дуже тихо на вушко говорить першому 
гравцю якесь слово. Той передає наступному гравцеві, і так до останнього учасника. Потім ведучий 
запитує в останнього гравця, що він почув, якщо той говорить правильно, значить телефон справний,
а якщо ні - запитують у кожного гравця (починаючи з кінця), що він почув. Той, хто зіпсував телефон і
стає новим ведучим.
Дуже весела гра, брати участь можуть і дорослі.
Вибирається ведучий. Він задумує який-небудь предмет, пише його на папірці, а потім намагається 
зобразити його мімікою і жестами, решта учасників, намагаються здогадатися про що йде мова. Хто 
першим здогадався - стає новим ведучим (або отримує приз).
Кожна дитина складає в загальний кошик по 1 своєму предмету. Обирається 2  ведучих (в кошику їх
речі теж повинні бути). Один з ведучих стає спиною до кошика, а другий виймає який-небудь предмет 
і питає у нього: «Що робити тому, кому належить цей предмет?». Ведучому потрібно придумати завдання,
яке потрібно виконати власнику цієї речі. Не можна забувати, що цим господарем може бути і він сам.
Учасників повинно бути двоє. Вони сідають за стіл один навпроти одного. Перша дитина кладе руки на 
стіл долонями вгору, другий тримає руки долонями вниз. Другий гравець швидким рухом намагається 
доторкнутися своїми долонями першого. Якщо йому вдалося доторкнутися до долоньок товариша, то 
гравці міняються ролями.
Цікаво коли грають багато дітей. Один з них відвертається, а решта беруть один одного за ручки - 
ланцюжком і не відпускаючи рук починають заплутуватися. Можна проходити під руками сусідів, 
переступати через них. Коли все готово, ведучий повертається і намагається розплутати учасників, руки
гравців при цьому не розмикаються. Потім обирається новий ведучий і гра триває.
Обирається ведучий, інші учасники сідають на лавицю. Ведучий по черзі кидає кожному гравцеві м'ячик
і одночасно називає який-небудь предмет. Якщо предмет їстівний - м'ячик потрібно зловити, якщо 
ні - відбити. Хто помилився, стає на місце ведучого.
Обирається ведучий, він загадує слово. Це може бути предмет, людина, фрукт, тварина. Інші гравці 
намагаються відгадати загадане слово, задаючи ведучому питання, на які він повинен відповідати: 
«Так» або «Ні». Якщо він не може дати точної відповіді, то каже: «Не знаю». Хто відгадає слово - той
стає ведучим.





Немає коментарів:

Дописати коментар